8

Ανατριχιαστικό. «Ζωντανός» ο Παντελίδης στο νέο βίντεο κλιπ του

8

Το γύρισμα του νέου τραγουδιού του Παντελή Παντελίδη ολοκληρώθηκε χθές το μεσημέρι και απαιτήθηκαν τέσσερι συνολικά ημέρες για να έχει ο σκηνοθέτης το υλικό που χρειάζεται για να προχωρήσει στο μοντάζ.

Οι λήψεις έγιναν τόσο εσωτερικά σε σαλέ σε ορεινή περιοχή εκτός Αθηνών αλλά και εξωτερικά. Τόσο η παραγωγός δισκογραφική εταιρεία ΜΙΝΟΣ αλλά και ο σκηνοθέτης το όνομα του οποίου παραμένει μέχρι σήμερα μη ανακοινώσιμο κατέληξαν στο να πρωταγωνιστεί ένα ζευγάρι νέων άγνωστων ηθοποιών αλλά και ο ίδιος ο Παντελής. Βλέπετε το οπτικοακουστικό υλικό που έχει η οικογένεια είναι τεράστιο και μαθαίνω ότι μεγάλο μέρος του κλίπ θα «πατήσει» σε εικόνες του Παντελή όσο εκείνος βρισκόταν ανάμεσα μας.
Ο τίτλος του τραγουδιού είναι το «Άλλη μια ευκαιρία» και αποτελεί το αγαπημένο τραγούδι του πατέρα του . Μάλιστα όσο ζούσε ο Παντελής δεχόταν πίεση απο τον Στάυρο να το συμπεριλάβει στους δίσκους του και εκείνος του έλεγε πάντα να περιμένει την κατάλληλη στιγμή.
Σημαντική παράμετρος;

Το «Όχι» της οικογένειας στον Κωνσταντίνο Ρήγο που είχε υπογράψει τα τελευταία κλίπ του καλλιτέχνη. Κάποιοι υποστηρίζουν πώς δεν θέλει κανείς απο την οικογένεια να έχει σχέση με τις επαφές και το εργασιακό περιβάλλον που είχε το παιδί τους όσο ήταν ακόμη στη ζωή.
Κατα την διάρκεια των γυρισμάτων αλλά και του μοντάζ το παρόν έδωσε ο αδερφός του Παντελή, Τριαντάφυλλος αλλά και στενοί συνεργάτες του.
Το κλίμα ήταν βαρύ με τον αδερφό του να βουρκώνει πολλές φορές κατα την διάρκεια του κλίπ μιας και είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιείται βίντεο κλίπ του αδερφού του χωρίς τον αδερφό του.
Τόσο το κλίπ μαζί με το τραγούδι αναμένεται να βγεί στην αγορά σε δέκα μέρες απο τώρα. Καλοτάξιδο. Nassos blog

Εάν σας άρεσε μοιραστείτε το !

loading...

Εδώ σχολιάζεις εσύ

Σχόλια

Το frappetime.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.