10 τρόποι για να μειώσετε το άγχος σε χρόνο dt


Σίγουρα, λίγο ή πολύ όλοι έχετε ζήσει στιγμές χαοτικές, με τελευταίο παράδειγμα τους μήνες της καραντίνας.

Το άγχος «χτύπησε κόκκινο» στη ζωή πολλών γυναικών και δη μαμάδων, με την κάθε μία από αυτές να προσπαθεί να το αντιμετωπίσει με διαφορετικό τρόπο. Το άγχος διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπό και ο ίδιο συμβαίνει και με τον τρόπο που θα το διαχειριστεί κάποιος.

Μπορεί οι μέρες καραντίνας να πέρασαν, όμως οι μέρες κορονοϊού παραμένουν, οι ζωές μας έχουν αλλάξει και το άγχος δεν έφυγε.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι διαχείρισης και αντιμετώπισης του άγχους και αυτούς θα αναλύσουμε στο σημερινό μας άρθρο. Ίσως κάποιος να σας ταιριάζει και να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *