Σε έρευνα σε εργαστήριο ύπνου, οι επιστήμονες διαπίστωσαν την υποστηρικτική επίδραση των οσμών στη διαδικασία της μάθησης.

Για τις ανάγκες την έρευνας, μαθητές σε δύο τάξεις έμαθαν αγγλικό λεξιλόγιο -με και χωρίς αρωματικά στικ- στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδιακασίας και τη νύχτα. Βρέθηκε ότι οι μαθητές που μύριζαν τα στικ, θυμούνταν πολύ καλύτερα το λεξιλόγιο.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *